Home » Review: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (PC)

Review: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales (PC)

De PC-port van Marvel’s Spider-Man: Miles Morales brengt een tal aan aanpassingsmogelijkheden met zich mee.

Twee jaar geleden maakte Miles zijn next-gen debuut op de PlayStation 5. Nu maakt de webslinger zijn debuut op de PC. Middels een triomfantelijke port is de game eindelijk speelbaar op PC en Steam Deck.

PC-gamers kunnen profiteren van alle voordelen die de PS5-versie biedt, terwijl ze een fantastisch vervolg ervaren. Net als zijn voorganger die in augustus op pc uitkwam, is Marvel’s Spider-Man: Miles Morales een uitstekende pc-poort en de perfecte gelegenheid om een ​​titel te ervaren die je misschien hebt gemist tijdens de PS5-commotie.

Om er goed uit te zien, moet je de game natuurlijk aanpassen aan je instellingen. Deze game biedt een indrukwekkende hoeveelheid aanpassingsmogelijkheden, zoals verschillende beeldverhoudingen, grafische instellingen om mee te rotzooien en nog veel meer. Het vervolg start ook een optiemenu op voordat je begint, zodat je van tevoren met instellingen kunt rommelen, wat misschien klein lijkt, maar het wordt zeer op prijs gesteld. Terwijl je bij andere titels de game moet openen en opnieuw moet opstarten nadat je de instellingen hebt geconfigureerd, kun je dit met deze game vanaf het begin doen.

Van de voortreffelijke verlichting van Miles zijn superkrachtige Venom-vaardigheden tot de prachtig heldere en krachtige technologie van de straatbewuste schurken, de Underground, dit is een verbazingwekkend mooie game. Ik ben een sukkel voor goede verlichting, en deze game zit vol met felle lichten die worden versterkt door de kracht van raytracing. Er is een fotomodus in de game om die momenten vast te leggen, en mijn harde schijf staat vol met willekeurige foto’s die de technische bekwaamheid van de game demonstreren.

Hoewel de game er goed uitziet, helpt het ook om de framesnelheid soepel en consistent te houden, aangezien het erin slaagde om een ​​solide 60 FPS en meer te halen tijdens gevechten, in en uit tussenfilmpjes en tijdens het slingeren door de winterse straten van New York. Na het spelen van wat ik dacht dat een onberispelijke framesnelheid was op PS5, waren deze nieuwe niveaus ongelooflijk en verbluffend.

Afgezien daarvan speelt deze game ook goed op pc. Ik heb de neiging om af te dwalen van het gebruik van muis en toetsenbord bij games als deze, omdat te veel knoppen een grotere kans betekenen om op belangrijke momenten te verknoeien. De bedieningselementen zijn echter eenvoudig genoeg om te gebruiken en het voelde goed om te doen wat een spin kan. Als je toevallig een PS5-controller hebt, heeft deze game toevallig DualSense-ondersteuning met de haptische feedback die wordt overgedragen. Het klinkt onbelangrijk, maar het is een leuke kleine functie, omdat je de “duw en trek” van het slingeren door New York in de triggers kunt voelen.

Eerlijk gezegd, als er meer bewijs nodig was, is Marvel’s Spider-Man: Miles Morales het bewijs van hoe serieus Sony zijn PC-games neemt. Dit is een grote titel die een PlayStation 5-lanceringsgame was, die werd gebruikt om enkele van de beste technologie in de nieuwe machine te demonstreren. Hoewel de ongelofelijk snelle laadtijden van de PS5-versie zijn verdwenen, vervangen door wat ik “standaard” laadtijden zou noemen, doet dat nauwelijks afbreuk aan een verder geweldige versie van een fantastische game.

Zelfs als je het avontuur van Peter Parker eerder dat jaar hebt gespeeld, zou het me verbazen als je Miles Morales geen strakker, leuker avontuur zou vinden, met absoluut sensationele gevechten. Nogmaals, als je het al op PS5 hebt gespeeld, is dit nog steeds een goede game om op je PC te spelen. Voor degenen die het voor het eerst ervaren, zoals gewoonlijk, we zijn nu allemaal behoorlijk jaloers op je.

Afgezien van de prijs is Marvel's Spider-Man: Miles Morales een technisch spektakel op PC, met framesnelheden die de maan bereiken of omdat het een van de best uitziende games is die ik op het platform heb gespeeld. Hoewel de prijs een onderhandelbaar kwaad is, is het eindproduct een meesterwerk, vooral in het licht van de PC-port van de eerste game die een paar maanden geleden uitkwam. Als je dat nog niet hebt gedaan, raad ik je ten zeerste aan om Miles Morales mee te maken tijdens zijn eerste grote optreden.
9

0 0