Home » Review: SteelSeries Apex 7

Review: SteelSeries Apex 7

Als je een hardcore gamer zoals ik ben en graag bekende spellen speelt, zoals League of Legends of Final Fantasy XIV, heb je een gamingtoetsenbord van hoge kwaliteit nodig dat is ontworpen voor gaming, waardoor je game-ervaring naar een heel nieuw niveau gaat. Daar heeft SteelSeries een antwoord op: de Apex 7 gaming-toetsenbord voor gamers.

SteelSeries is een bekende fabrikant die hoogwaardige gadgets zoals toetsenborden, gamingmuizen en zelfs computers heeft gemaakt. Het is geen verrassing dat het nieuwe SteelSeries Apex 7-gamingtoetsenbord ook van hoge kwaliteit is om nieuwe klanten aan te trekken.

Of je nu op zoek bent naar een nieuw gamingtoetsenbord of niet, ik heb een diepgaande evaluatie samengesteld over het SteelSeries Apex 7-gamingtoetsenbord. Het doel van deze beoordeling is om shoppers zoals jou te helpen voorkomen dat je spijt krijgt van de koop. In deze review behandel ik alles wat je moet weten. Zodat je blij weg kunt lopen met de juiste beslissing die je hebt genomen. Laat ik, zonder verder oponthoud, het hebben over waar het allemaal om draait met het nieuwste gaming-toetsenbord van SteelSeries.

Een ding dat absoluut mijn aandacht trok, is hoe uniek en kleurrijk dit gaming-toetsenbord is. Het SteelSeries Apex 7 gaming-toetsenbord heeft lineaire rode schakelaars die tot 50 miljoen toetsaanslagen ondersteunen. Dat maakt het een van de meest duurzame gaming-toetsenborden die lang meegaan. Verder maakt het gebruik van rode schakeltechnologie die zorgt voor een soepele laterale overdrachtsbeweging zonder enige hobbel. Zo kun je razendsnelle bediening uitvoeren. SteelSeries Apex 7 is een van de eerste gamingtoetsenborden met deze technologie.

Een ander ding dat ik het leukste vond aan dit gamingtoetsenbord is dat er veel kleuropties zijn. Je kunt aanpassen hoe je wilt dat dit gamingtoetsenbord een bepaalde kleur laat zien. Als je van flitsende kleuren houdt, kun je het gaming-toetsenbord verschillende kleuren laten weergeven. SteelSeries Apex 7 gaming-toetsenbord heeft reactieve typefunctie die de kleureffecten verandert, waardoor u de ultieme setup-ontwerper wordt.

SteelSeries Apex 7 gaming-toetsenbord biedt ook een geweldige oplossing voor je polsen. Het beschikt over een premium magnetische polssteun met volledige handpalmondersteuning en een zachte afwerking. Dat is heel zacht voor je pols en handpalm waar je moet rusten.

SteelSeries introduceert een nieuwe techniek genaamd Anti-Ghosting die beschikbaar is op Apex 7 gaming-toetsenbord. Dit is vooral een zeer belangrijke technologie voor zowel serieuze als casual gamers. Je hoeft nooit meer een toetsdruk te verliezen, zelfs niet in het heetst van de strijd. De anti-ghosting-techniek betekent in feite dat elke toetsaanslag wordt geregistreerd. Hoe snel de invoer ook is. De integratie van anti-ghosting-techniek verhoogt uw game-ervaring en SteelSeries Apex 7 gaming-toetsenbord maakt het mogelijk.

Iedereen heeft een hekel aan kabel die zich over zijn tuig uitstrekt. Daar ben ik ook geen grote fan van. Maar SteelSeries Apex 7 gaming-toetsenbord maakt het zeer eenvoudig dankzij hun innovatieve ontwerp. Je kunt voorkomen dat kabels op je rig kruipen door de naden rechtstreeks op jouw toetsenbord en te kiezen waar je de kabel wilt hebben.

Met deze nieuwe technologie kunt je heel eenvoudig verbinding maken met je computer. Terwijl het zich richt op het elimineren van de kabel, het vrijmaken van je rig en het eenvoudig genoeg maakt om op je rig te monteren. SteelSeries Apex 7 gamingtoetsenbord is voorzien van doorvoer via USB en kabelroutering die veel flexibeler en gemakkelijker is in vergelijking met andere gamingtoetsenborden.

Bedien de instellingen binnen handbereik. Dit gamingtoetsenbord heeft een klikbare metalen rol en mediatoetsen waarmee je het volume en de instellingen meteen kunt aanpassen. Wat betekent dat je niet handmatig op jouw monitor hoeft aan te passen. Alles kan op de toetsenborden worden gedaan, waardoor het eenvoudig genoeg is om de helderheid te wijzigen, terug te spoelen, overslaan, pauzeren en meer. Allemaal met een druk op de knop. Een ervaring die SteelSeries Apex 7 gaming-toetsenbord kan bieden waar geen andere gaming-toetsenborden in staat zijn.

Het wordt zelfs geleverd met een softwarevrije aanpassing waarmee je maximaal vijf unieke lokale profielen op het toetsenbord kunt opslaan. Elk profiel kan worden aangepast voor elke game onderweg waarmee je snel kunt schakelen voor maximale game-ervaring. Bovendien kun je de informatie direct bekijken via OLED Smart Display. Met deze functie kun je snel naar je favoriete game, muziek of zelfs onenigheid bladeren zonder dat je hoeft te stoppen. Dat maakt het een van de belangrijkste functies voor zowel serieuze als informele gamers die altijd op de hoogte willen blijven.

Voordat ik de review van het SteelSeries Apex 7-gamingtoetsenbord afrond. Ik wil samenvatten waar we het in de review over hebben gehad. Dit is een gamingtoetsenbord van hoge kwaliteit dat je ervaring als gamer zal verbeteren. Dankzij het aantal functies zoals anti-ghosting en rode schakeltechnologie. Deze functies hebben een aanzienlijke impact waardoor je gamen veel eenvoudiger en gemakkelijker wordt.
9

0 0