Home » Review: Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

Review: Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections

De nieuwste toevoeging aan de Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm-serie biedt een verbeterde en meeslepende ervaring.

Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections is de nieuwste parel in de reeks anime-gebaseerde vechtspellen en blijft de verwachtingen overtreffen met zijn razendsnelle gameplay en verfijnde presentatie. Sinds de eerste aanpassing van Masashi Kishimoto’s verhaal heeft de serie een ware transformatie ondergaan, waarbij elke nieuwe iteratie de gameplay verbeterde en de esthetiek verrijkte. Met deze recente release heeft CyberConnect2 opnieuw laten zien waarom fans reikhalzend uitkijken naar elke nieuwe toevoeging aan de serie.

De game onderscheidt zich door zijn aanbod van twee uitgebreide verhaalmodi. De History-modus dompelt spelers onder in de meest gedenkwaardige momenten uit het Naruto-verhaal, met verbeterde visuals, meeslepende voice-acting en soepelere besturing. Aan de andere kant biedt de Special Story-modus een fris en intrigerend verhaal dat draait om Boruto en een mysterieus VR-spel dat een nieuwe schaduw werpt op het Shinobi-universum. Hoewel deze modi een lonende ervaring bieden, voelt het soms als een gemiste kans om eerdere gevechten verder uit te breiden en te verbeteren.

Het multiplayer-aspect, altijd al een hoogtepunt van de serie, komt krachtig naar voren met een uitgebreide selectie van personages, waaronder nieuwe toevoegingen zoals Koji Kashin, Kawaki en Isshin. Deze diversiteit in het personage-aanbod opent de deur naar een breed scala aan strategieën, waarbij spelers teams van drie ninja’s kunnen samenstellen met verschillende vaardigheden. Dankzij verbeterde besturingsmechanismen en uitgebreide aanpassingsopties voelen de gevechten nog gevarieerder en toegankelijker aan, zonder afbreuk te doen aan de diepgang die de serie kenmerkt.

Een van de hoogtepunten van Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections is de overvloed aan aanpassingsmogelijkheden en ontgrendelbare content. Door de uitbreiding van cosmetische opties en speelstijl-gerelateerde aanpassingen kunnen zowel nieuwkomers als doorgewinterde spelers hun favoriete personages verder personaliseren. De verbeteringen in de gameplay tillen het vechtsysteem naar een hoger niveau, waardoor de game een must-have is voor iedereen die bekend is met het Naruto-universum en voor nieuwkomers die op zoek zijn naar een uitgebreide en verrijkende ervaring.

Naruto X Boruto Ultimate Ninja Storm Connections is niet alleen een stap vooruit, maar een sprong voorwaarts in het genre van anime-gebaseerde vechtspellen. Met zijn uitgebreide aanpassingsmogelijkheden, verbeterde gevechtsmechanica en rijke verhaalervaring, biedt deze game een boeiende en bevredigende speeltijd voor fans van het genre en nieuwe avonturiers in het universum van Naruto en Boruto.
7.5

0 0